Жобаның мақсаты: Компания туралы және оның қызметінің барлық аспектілері туралы, кітапты компанияның мерейтойына дейін шығару мерзімі туралы айту.
Қандай міндеттерді шешуге болады:
кітапты қызметкерлерді оқытуда пайдаланыңыз;
клиенттерді және қызметкерлерді компанияның корпоративтік мәдениетімен таныстыру;
компанияның жұмыс беруші ретіндегі артықшылықтарын көрсету;
компанияда және сыртында корпоративтік құндылықтарды тарату;
HR брендін алға жылжыту
Шешім: Біз компаниясының басшылары, қызметкерлері, серіктестері және клиенттері - оның тарихына қатысы бар адамдармен 100 сұхбаттан тұратын кітапты шығардық. Логикалық тұрғыдан кітап екі бөлікке бөлінген: компанияның сыртынан көрініс және ішіндегі көрініс. Әр сұхбатқа батырдың «галстуксіз» суреті қоса беріледі. Мұндай тәсіл компания қызметінің барлық аспектілерін бейресми және тартымды түрде қамтуға мүмкіндік берді.
Туралы компания өміріндегі ең маңызды оқиғалар - бірінші дүкеннің ашылуы, сауда желісінің кеңеюі және IPO -ға шығуы. инфографикасымен үш түрлі-түсті спредте сипатталған.